@002211
Čovek kroz par svojih naloga gleda da popljuje sve sto ima veze sa Srbijom. Ok.. a uhlebio se verovatno u firmu gde (ne)radi ništa od 7-14. Budući da ti se san o Vojvodini kao samostalnoj državi nikada neće ostvariti, moj savet ti je da lepo odeš u neku zemlju u okolini gde ćeš moći da se osecas kao građanin dostojan poštovanja koje ovde ne dobijaš.
Nudim se da ti kupim kartu u jednom pravcu. Živ bio…
@MAJA
Bahatost je u čoveku i posledica je vaspitanja, nekulture, neempatije, gluposti, iskompleksiranosti itd...
Takva bahata budala ima nakaradan obrazac ponašanja i ponašao bi se tako o kojoj god temi da je reč.
Tema je bahatost i nema tu opravdanja.
A da bezmozgaši planiraju gradnju i parking mesta, to je istina.
Pozdrav Majo.
Ne odobravam bahato parkiranje, samo pokušavam da kažem da su problem sa parkiranjem izazvali gradski čelnici jer su izdavali dozvole za izgradnju stanova, a da nisu obezbedili dovoljan broj parking mesta.
Ovde nema mesta za diskusiju uopšte. Kazne za nepropisno parkiranje moraju biti drakonske, kao i za sve druge prekršaje. Srbin razume samo kad dobije po džepu, ali da ga baš onako zaboli. Problem je što ne znam ko može u Srbiju uvesti red. O čemu mi pričamo kad postoje ulice čijom celom dužinom su automobii parkirani na trotoaru sa obe strane ulice, kao Đorđa Magaraševića na primer!?
Nemojte mi samo o nedostatku parking mesta. To nije opravdanje za nepropisno parkiranje. To je logika "nemam novaca pa ću nekom ukrasti".
@MAJA
Tema je bahato parkiranje. To odobravate jer nema dovoljno parking mesta?
Dok savesni građani fotografiše i šalju sliku i priču u medije, gradonačelniku, JP Parking servisu, Komunalnoj policiji, MUP u, vi promašujete temu I okrećete glavu. Obično piskaranje u komentarima je velika 0 za grad.
Parkirajte onda na nedozvoljenim mestima i ništa nemojte preduzeti, samo ćaskajte u komentarima ili telefon u ruke i fotografišite ili se obratite zbog problema, nedostatka parking mesta, nadležnim organima i službama. Ja to radim redovno. Posle urgencije, nekad uporne, krpe se rupe na putu, popravljaju semafori, popravlja ulična rasveta, kosi trava, seku suva stabla i grane...
UČINITE BAR NEŠTO OD NAVEDENOG POBOGU I NE KUKAJTE U KOMENTARIMA.
Kad mogu ja možete i vi, mogu svi. Grad bi nam bio lepši a ne prljava, puna rupa i mračna "Evropska prestonica kulture".
Nije teško. Ako svi ćute biće nam ovako - nikako!!!
Prosle godine sam dolazio u Srbiju i na surcinskom aerodromu iznajmio automobil sa BGD tablicama. Najbolja fora je kad sam se parkirao u Kosovskoj ispred zgrade u kojoj sam stanovao trci iz obliznjeg kafica prema meni lik i dere se da se ne parkiram tu, pitam zasto, zato sto je to njegovo mesto i da ide da preparkira kola... i dobaci uz put "beogradski dripac", sa cistim akcentom zapadno od Drine. Parkiram ipak jer sam stigao pre i pocnem da vadim kofere, naidje tu i komsija iz zgrade pa se ispozdravljamo i pricamo, a dolazi i jaran koji je rezervisao to mesto trubi i pocinje da preti, preti i Parking servisom (alo jarane, zasto bi me neko nosio sa mesta gde je dozvoljeno parkranje). U medjuvremenu izadje i neka ekipa iz kafea da kibicuje, medju njima i jedan lik koji me zna iz kraja od pre 30+godina, smiri on malo situaciju, prenesem stvari u stan ali pocinje da mi radi crv mozda budala namerno osteti rentirana kola i napravi mi problem. Izadjem i preparkiram kola u sledeci blok.
Nisam citao komentare ali zar u NS vise ne postoji pauk koji reaguje u ovakvim situacijama? Znam da se ranije mogao nazvati Parking servis i obavestiti da je na mestu rezervisanom za invalide parkiran neko ko nema na to pravo a oni su dolazili i odnosili taj automobil, cak i vikendom.
Na fotografiji se vidi da ovo parking mesto za invalide nije obelezeno po propisu, nema saobracajnog znaka (zabrana parkiranja sa dopunskom tablom koja izuzima sve invalide ili odredjenog invalida) tako da je ovo obelezvanje verovatno privatna inicijativa no to ne oslobadja bar moralne krivice vozaca parkiranog audija - gde ce ti dusa ako se parkiras na takvo mesto, napravi krug oko bloka i nadji drugo mesto.
I smeta mi bahato parkiranje! Ali mi ne smeta parkiranje na nekim mestima gde niko nije ugrozen ni pesaci ni vozaci. Shvatite da je previse automobila,vlast nista ne radi da se broj smanji a ima mnogo mogucnosti. Ti sad mozes imati 7 automobila registrovano na istoj adresi bez garaze. I mozes da uvezes auto ako je euro 3 motor a to su auti po 20 godina stari. Nista ne rade osim sto farbaju linije za zone gde nikada nisu bile,ide sve stihijski po inerciji
Besmislene su primedbe kako se ljudi ovako parkiraju zato što moraju, kada je više nego očigledno da se to radi zato što postoji svest da se bahaćenje NE KAŽNJAVA.
Primer #1: na poezu kod Kineske četvrti je nedavno izgrađeno dodatnih stotinak parking mesta, od kojih je barem trećina redovno prazna. Uprkos tome, organizatori skoro svakog događaja u Limanskom parku se parkiraju u njemu, često na travi. Na ovo ne samo da se žmuri, već se parking servis otvoreno oglušava o pozive građana kad se to desi.
Primer #2: juče je po nečijem pozivu pauk došao zbog dva džipa koja su stajala na pristupnom putu između Promenade i Spensa. Radnik parking servisa se odmah upustio u ćaskanje s vlasnikom jednog od njih, dok je drugog pokorno sačekao da se vrati. Epilog je bio da je pauk otišao, a jedan od džipova je i dalje ostao tu parkiran, “preko veze”.
Ne kontrolišem automobile koji su parkirani na mestima za invalide, pričam o tome da ljudi nemaju gde da se parkiraju u mom kraju. Tema je bahato parkiranje. Nije samo bahato parkiranje ako se neko parkira na mesto za invalide a nema dozvolu za to. Pre nekoliko godina je uzgrađen kompleks Kraljev park i u naš kraj se doselilo više od hiljadu ljudi. Ljudi koji imaju para da plate m2 stana 2000 evra imaju više automobila. Grad je dao dozvolu za izgradnju kompleksa i napravio problem svima nama. Galens opet gradi zgradu preko puta Kraljevog parka, mogao je Grad da otkupi kuću i da se na tom mestu izgradi javna garaža. Tako bismo rešili problem bahatog parkiranja, ali nije nikom u cilju da se rešavaju problemi građana već da se pune džepovi ljudima na položaju.
Otac sam osobe sa invaliditetom . Da ,vidite me pravog(zdravog ne) kako izlazim iz kola sam na mnogim mestima. Ono sto ne vidite je da sam pre toga ostavio momka na samom odredistu i potražio parking. Ono sto ne vidite je da otkad su zgodna mesta za parkiranje u "Promenadi "zauzeta vise me ni ne zove da ga vozim . Mrzi to jer to se dogodilo i vrlo brzo po otvaranju "Merkatora" . Uz mangupe na mestima za parkiranje invalida u trznim centrima veoma cesto vidim i zene kao i starije ljude ali ipak sam fasciniran brojem žena koje to sebi dopustaju. Ono sto ne vidite da zdravi prave osobe roditelji ceo zivot rade poslove za dve osobe bez nade da će kada ostare ih zameniti njihovo dete.
Moje pravo na parkiranje vracam i dodeljujem stan i kola onom ko mom detetu vrati zdravlje.
Kod moje zgrade postoje 3-4 bahata vozaca koji sve blokiraju jer je nepropisno parkiraju. Kada sam pozvao pauk dobio sam odgovor da sacekam da pauk dodje jer moraju da slikaju slucaj? Na pitanje kada pauk dolazi dobio sam odgovor da ne znaju kada i da li ce uopste doci. Uzas! Posle pola sata dolazi pauk i radnik mi kaze da u kolima ima broj telefona i da sam trebao da zovem da se preparkira i da nisam trebao zvati pauka. Vrhunski bezobrazluk! Pritom bahati vozac parkira uvek bahato bez obzira sto na 10-tak metara ima redovan parking. Privatna pauk sluzba bi resila slucaj bahatog parkiranja.
#MAJA
Majo, ne priča se ovde o nedostatku parking mesta već o parkiranju na mestu za invalide.
Koliko vas je promašili temu!!!
Po tebi, nema dovoljno parking mesta (što je fakat a ne tema teksta) pa eto, parkirajte se ljudi i na parkinzima za invalide.
Čitam komentare i ne verujem. Slažem se da su vozači bahati i da se parkiraju gde god stignu. Kada bi Grad omogućio dovoljan broj parking mesta za sve bilo bi OK da pauk nosi nepropisno parkirana vozila i da se kazne povećaju višestruko, ali u situaciji u kakvoj smo trenutno mislim da nije ispravno da se ljudima pišu kazne. Živim u okolini Kraljevog parka i dok na mestu trščara nije izgrađen kompleks Kraljev park mi nismo imali problem sa parkiranjem. Grad nam je napravio problem sa parkiranjem i sad nas kažnjavaju za nepropisno parkiranje. Da nije malo licimerno?
Kultura u gradu se nauci prvo od roditelja. Vrtica, predskolskih ustanova, osnovne skole, fakulteta, raznih kurseva ali vecina tih Audi bolan nije zavrsila dva osnovne i veliki odmor zato se tako ponasaju. Bez zamere dobrim ljudima koji voze lepo i kulturno parkiraju.
Na Futoškoj pijaci na parking mestu za invalide stoji od jutra do mraka teretni kombi koji ima invalidski nalepnicu.Teretno vozilo (kombi) ne može po zakonu da dobije
Проблем је у зградама које ничу без довољно паркинг места, јер квадрати ближе центру се боље продају. Породични људи беже из центра. Медији промовшу неморал. Породични живот је здравији и материјално исплативији. Оснивајте породице и бежите из центра и смога.
Kad već vole da prate neka vide ta mesta za ivalide da li se mogu takodje rasporediti ako postoje slobodni termini označiti. Većina mesta je veći deo dana prazna.
Pa oko bahatog parkiranja na invalidskim parkizima ima mnogo priča i većina su više nego u pravu, ali dodao bih ja još jednu temu. Dostavna vozila. Voze po trotoarima, biciklicističkim stazama, parkiraju se na njima, istovaraju, prave gužvu. Kad slučajno nekog opomeneš možeš i batine da dobiješ. Kad to spomeneš prisutnom milicioneru on slegne ramenima i odmahne rukom. Pa rade ljudi kaže. Lepo je što oni rade ali zašto im njihovi korisnici ne obezbede odgovarajući prilaz za istovar robe. Zašto ih nadležni ni ne opominju?
Sve ti je to brate naša bahatost i nekultura, nevaspotanje i nepoštovanje.
Živela bahata, nekulturna, nevaspitana i pusta Srbija.
Napred pustahije, zakon vas brani
Уклањање непрописно паркираних возила треба препустити приватној фирми која би радила 24 часа дневно. Такође, грађани који пријаве непрописно паркирано возило треба да добију награду од новца наплаћеног за уклањање.
Rece jednom neko - s budalom se ne vredi raspravljati... ali ako neko recimo ima dete ili clana porodice s invaliditetom i npr. doveze ga kuci, ima pravo da stane na invalidsko mesto ispred svoje zgrade, ali u slucaju da otac porodice odlazi na posao (mozda parkira tamo na livadi nebitno je) pa dolazi kuci, nema pravo da parkira na invalidsko parking mesto ispred svoje zgrade, kako bi bilo dostupno za svog clana porodice u slucaju da mu hitno zatreba auto, ukoliko se recimo u tom trenutku vozio bez clana porodice? Mozda je poenta invalidskih mesta upravo u dostupnosti za potrebe osobe sa "povecanom potrebom" za njome a ne od procene okoline - aha, majka isla u prodavnicu neka ide peske... aha sad su vodili dete kod lekara, onda moze... sad se preparkiravaju jer im je neko bio zauzeo mesto - udri i po jednima i po drugima?
U ulici imam jedan takav slucaj, rec je o zaista bolesnom detetu, kako ga roditelji izvode iz automobila (vrlo skromnog) koliko je potrebno podrske, truda, prostora dok se izmesti iz vozila, dakle ne govorimo samo o "zutoj liniji" vec i o srafiranom mestu sa strane. Tako da na osnovu onog sto sam video, zaista mi ne smeta da li se u tom trenutku u automobilu nasla cela porodica, jedan od roditelja sa detetom ili je mozda i decak vozio licno (daj Boze da ikad bude u mogucnosti ali po svemu sudeci, samostalno moze samo da trepce i da pije vodu). Njima je mesto potrebnije nego bilo kome od ovde prozvanih
Apsolutno se slažem sa komentarom. Čovek je mislio na zloupotrebe parking karte, npr. član porodice ide na posao zdrav-prav ali parkirao na mestu za invalide jer "ima karticu" . A što je zauzeo mesto nekom invalidi koji bi trebao da dođe poslom u tu ustanovu, to nikom ništa.
Naravno da treba član porodice da koristi karticu za potrebe onoga kome je kartica data, ali druže ako si zdrav šta ti je teško prošetali.
Svaka čast na fotki! Svaka čast za savesnog sugrađanina!
Svi imate telefon, snimite svako nepoštovanje propisa u našem gradu i pošaljite medijima i nadležnima za sprovođenje propisa.
Nije teško.
Budite NOVOSAĐANI!!!
Tacno to, ima onih koji nisu invalidi, imaju nalepnicu na auto ili kombi da jesu invalidi i takvi samo dobijaju koristi od tog parking mesta zbog nekog clana porodice koji spada u kategoriju invalida a drugi to koristi. Na Futoskoj pijaci, redovno je parkiran jedan veliki beli kombi, na mesto invalida, a vidim lika koji sasvim lepo i normalno hoda, zdrav a tu je svaki dan jer je tu na pijace zaposlen. Mi koji apsolutna prava imamo kao invalidi, u muci smo cesto. Da ne pricam o parking mestu za invalide u Promenadi...
Nikad ali nikad ne stajem i necu da stajem na mesta koja nisu za invalide jer to nema smisla ali sam nekad prisiljen jer je neko stao na mesto za invalide ko nije invalid. Odem u stan, posle taj oslobodi mesto za invalide ali me onda komsije gledaju zasto moj auto stoji na mesto koji nije za invalide i vidim da negoduju. Oni ni ne znaju koji sam ja problem imao. Kada sam prinudjen da tako stanem, kod moje zgrade, moja zena svaki cas silazi i provereva da li mi je slobodno mesto jer nemam mir sto stanem tamo gde ne trebam, iako imam to pravo ali ne volim tako.
Sve sto nam treba kao nasem narodu je samo malo vise kulture, razumevanja i tolerancije, to moze da se zove i ljubav. Kada bi se to popravilo, mnogo sta bi i bilo bolje.
@Новосађанин
04.05.2022 • 06:41
Citat:
"Новосађанин
03.05.2022 • 16:04
Докле ће појединци злоупотребљавати паркинг-места за инвалиде због инвалидитета који има члан њихове породице, а не они лично?"
Brate da li si ozbiljan??? Mozes li da zamislis dete u invalidskim kolicima, kvadriplegicara, para....
---------------------
Da, ozbiljan je. Napadaš "brata", a nemaš pojma o čemu pričaš.
Ljudi, koji imaju invalida u porodici, parkiraju na mesta za invalide i kad invalida nema sa njima. To je zabranjeno zakonom, a tada blokiraju to mesto za nekoga kome je, zaista, potrebno.
To, što imaju invalida u porodici, nije opravdanje za bahatost.
Redovno, kada pozovem "pauk", dispečer, traži što jeste u redu podatke o automobilu i prirodi problema.
Ali ono što jeste problem, ON ŽELI INFORMAIJU O REGISTRACIJI VOZILA I TIPU, SIGURAN SAM DA VIDI DA LI JE NA LISTI PODOBNIH, PA DA MI KAŽE KAKO JE "PAUK" NA PUTU KA VAMA, A KRENUO NIJE, JER NE SME DIRATI "NEDODIRLJIVOG". ON JE NJIHOV,
Nije bitno da li je policija, neki gari iz kafane, politički mentor, investitor koji je platio kampanju pa sada njegova firma betonira svake 2 godine ono što je već betonirano, kako bi se režim zahvalio za donaciju.
TO JE ISTINA.
Nas obične građane, da ne kažem "Buraniju" bi dobro opalili po džepu ali ima ljudi koji parkiraju, komunalna vidi i malo popriča sa vlasnikom i nikom ništa. Video pre neko veče ispred Brauhausa. I ostao lik celo veče bez problema na mestu za invalide.
U mom dvoristu ima dovoljno parking mesta, ali se placa, zato stanu ispred moje garaze. Ako dodje kroz dva sata dere se na mene i pita Sta je problem gospodjo? Eto, moram na posao, moram da vidim mamu u bolnicu, moram...
Nik
04.05.2022 • 01:32
Parking
Kad parkiraju na mesto invalida,stvarno najstroze kazniti...
Ali kad neko parkira,malo nepravilno(a realno nikom nesmeta) a onaj dokoni gore sa prozora odmah trci da prijavi... ma daj,glava od takvih zaboli. Na vrata bih mu dosao.
Kada se zapitate zasto nam je lose u zemlji, samo procitajte ovaj komentar. Olicenje naseg razmisljanja. Kao vezbu samo zamenite parkirati sa krasti. Nije u redu puno krasti ali ako se malo krade i nikom ne smeta onda je okej...
Citat:
"Новосађанин
03.05.2022 • 16:04
Докле ће појединци злоупотребљавати паркинг-места за инвалиде због инвалидитета који има члан њихове породице, а не они лично?"
Brate da li si ozbiljan??? Mozes li da zamislis dete u invalidskim kolicima, kvadriplegicara, paraplegicara, SMA, bilo sta drugo, zbog cega roditelj mora da pripremi kolica ili drugo pomagalo, pripremi dete, odveze ga... ili ocekujes da takvo dete, prvo polozi za B-kategoriju, kupi auto pa onda parkira "gde hoce"? Mozda je neko vec imao i automobil i urednu vozacku dozvolu pa sticajem okolnosti, saobracajne nesrece, bolesti stekao odredjeni stepen invalidnosti (bolest/operacija oka, povreda kicme...) pa na svoje ime ima pravo da za svoj automobil izvadi invalidsku parking kartu a auto mozda vozi i clan porodice?
Ne znam, ako si ti "novosadjanin" izem ti ja tvoj "novi sad" mada, nije ni bitno ni ko si ni sta si ni odakle si, mentalni kapacitet da razumes nesto i nekoga ti je porazavajuci, oslikao si ovu pravoslavnu dzamahiriju kao Uros Predic i hvala ti na tome. Dok je tebe i takvih nemamo mi cemu da se nadamo
Kad parkiraju na mesto invalida,stvarno najstroze kazniti...
Ali kad neko parkira,malo nepravilno(a realno nikom nesmeta) a onaj dokoni gore sa prozora odmah trci da prijavi... ma daj,glava od takvih zaboli. Na vrata bih mu dosao.
Policija radi do 20h, Pauk ne sme da radi bez policije....
Pauk ne nosi jer se pokusaj dizanja ne naplacuje, a paucar je duzan da vrati auto...
Pauk je spor u radu( od poziva ako nije u procesu rada , dok dodje ,dok natovari ,dok policija odobri, dok odnese...racunak) jer ima u smeni 4 pauka a grad 130.000 registrovanih vozila
Dok pauk odnese jedan auto , komunalni i saobracajni policajac mogu ispisati 100 prekrsajnih kazni...al nece
Ne mogu komunalci da stignu ništa drugo da rade osim da jure one ispred futoske pijace 3 puta dnevno. Jedini komunalni problem u gradu je taj plato ispred pijace sve drugo je perfekcija. Sada su sve te prodavce oterali na biciklističku ljudi stavili svoja kolica sta li već na stazu koja je i onako kao promenada jedino još voz fali na njoj, dok neko ne izgine neće niko reagovati.
Praviti nalepnice većeg formata, one što se teško skidaju sa stakla, na njima bi trebalo da piše #bahatoparkiram, lepiti ih na prednje staklo na mesto ispred vozača, i takve automobile uslikati sa prednje strane (da se vidi tablica). Napraviti internet stranicu (Instagram ili sl..) gde bi se takve fotke svakodnevno postavljale. A svaki bi se bahati vozač jako iznervirao kad bi ujutru zatekao svoje vozilo sa ovakvom nalepnicom, koju bi teško skinuo i svakako zbog toga bi zakasnio negde gde žuri (posao, voženje dece u školu i sl..), pa da vidiš da li bi sledeći put bahato parkirao. Povrh svega, valjda bi se i nadležni nakanili da kad sve ovo imaju, da počnu na osnovu slika-dokaza da šalju kazne na adrese vlasnika vozila. Eto.
Parking servis ima svoju (gradsku) politiku, a to je - Jedno oko zatvoreno, a drugo širom otvoreno.
Pa odnose u "akcijama" vozila koja nikom ne smetaju, na limanu, parkirana ispred svojih zgrada, na "neobeleženim" mestima, a na Futoškoj ulici žmure, dok se i poslednja travka uništava, jer realno nema mesta a ima novih stanara i gužve kod higijenskog zavoda zbog korone.
Za početak revizija invalidskih dozvola,to što ste registrovali na invalida taman i da vam je najbliži član porodice ne daje vam za pravo da stajete na njihova mesta.Ko stane,a nije invavalid makaze,pa neka se posle češu.Gledam po NS što bahatih likova što umišljenih gospodja,ni trunke srama.
Naš narod je razmažen. Troje kola po porodici, svaki auto po hiljadu evra i traži da mu se obezbedi besplatan parking. Na zapadu po gradovima ja ne znam gde parkiraju al tamo u naseljima jedva ima kola. koriste gradski prevoz, mnogi nemaju auto. Jednostavno nema mesta i zdravo. A parking skup ko otrov, ako ga nađeš. Da neko parkira na stazi, to je nezamislivo. Ali realnost će biti bolna i otrežnjujuća, samo polako.
Ostaviti mejl na koji bi gradjani mogli da uslikaju i posalju sliku bahatog parkiranja direktno komunalnoj inspekciji i parking servisu i da ta slika ima snagu dokaza i da kazna direktno stigne na adresu prekrsioca. To je resenje.
U gradu je totalni saobraćajni haos zbog nesavesnih vozača koji se parkiraju na mestima za invalide, pešačkim i biciklistickim stazama, kolovozima blokirajuci saobracaj. Npr. ulica Veselina Maslese je uglavnom 24h neprohodna za saobracaj iako dvosmerna po znakovima, i pored cestih dolazaka policije i pauka zbog nesavesnih vozača parkiranih na kolovozu. Jedino resenje je Oko sokolovo koje bi radilo 24h i kaznjavalo sve nesavesne vozace bez selekcije.
U pravu ste! To sam i ja primetio. U poslednje vreme sve češće se parkiraju luksuzni automobili pre svega sa NS, ali i SA registracijama na parkingu za invalide bečejskog Lidla, a sa nalepnicama za invalide. Za tih nekoliko puta kada sam igrom slučaja video lica koja voze ta vozila, uvek sam se zapitao koju vrstu invaliditeta imaju ta od brega odvaljena gospoda.
~30% veca cena registracije, posebno na drugo vozilo po adresi prebivalista. Pare usmeriti privatnim firmama za ciscenje smetlista, posumljavanje, biciksliticku infrastrukturu,... Ako se ne varam tako rade u Holandiji. Imamo jos mi bar dve decenije do Holandije, ali vredi razmisliti o ovome.
Ima previše automobila, premalo mesta za parkiranje, nadležni ne rade svoj posao, vozači bahati i sebični. Ekonomski tigar danas, sa tendencijom da bude i gore.
to je maltretiranje i kao hod po minskom polju . Velika šansa da napraviš prekršaj, da nekog čukneš ili te čukne da zgaziš nekog ili da se vratiš neobavljenog posla.
Nije problem u manjku psrkinga, nego u nekulturi, bahatosti i primitivizmu. Već je pisano i o parkiranju na zelenim površinama, a parkiranje na specijalnom parkingu je bezobrazluk. Na Limanu 3 je teško parkirati, ali sam odlazio i dalje od zgrade. To nije teško.
Imam utisak da se komunalni haos namerno ne rešava u našem gradu. Mislim da gradski vlastodršci namerno ne rešavaju ovaj problem zbog popularnosti a čini mi se i zbog prilagodjavanja grada onim ljudima koji dolaze u ogromnom broju u novi sad iz sredina gde ni semafor ne postoji, a kamoli pauk služba!
Cilj je jasan, uništiti i poslednji atom Novog Sada preostao iz prošlih vremena!
Potpuni komunalni haos vlada u Novom Sadu. Proizvode bahati gradjani i nesposobna gradska vlast. Urbanisticki haos,grad nikada prljaviji,saobracajni haos,parkiranje na telenim površinama,muzike treste nocu. Nekada prelepi Novi Sad,sa osmisljenim urbanizmom,modernom infrastrukturom,komunalnim redom,pretvoren je u KASABU.
Nijedan grad na svetu ne moze da obezbedi toliko parking mesta koliko se povecava broj automobila. Tako da nedostatak parkinga apsolutno nikog ne opravdava da se parkira gde hoce. Javusluk je zaista uveliko prisutan. Konkretno ovo je snimljeno na uglu D.Djerdja i Gogoljeve. Na toj raskrsnici se parkira i na pesackim stazama. Nigde pauka. Nigde komunalne policije. Sluzbe grada Novog Sada katastrofalno lose rade. Uostalom takav je i gradonacelnik,nikada goreg nije imao Novi Sad.
Evo jednostavnog rešenja na nivou cele drzave. Primeniti sistem kakav na primer ima Moskva. Drzava napravi aplikaciju, građani slikaju nepropisno parkirano vozilo iz aplikacije i automatska kazna. Da vidim ko će to da se žali na očigledno kršenje propisa dokumentovano slikom. Naravno izmeniti zakone da ovo postane primenjivo. Budžet se puni od bahatih vozača koji imaju viška novca, oni normalniji će malo više da povedu računa a mi koji poštujemo propise imaćemo svoju satisfakciju dok ih slikamo u prekršajima i problem rešen. Za godinu dana imaćete puniji budžet a većina će se upristojiti.
Postovanje za sve invalide, ali koliko vozim i parkiram, video sam dosta vozaca sa nalepnicama u luksuznim autima, ali ne videh da ih parkiraju invalidi vec redovni vozaci... Tako da pri izdavanju tih dozvola ima veliki br. zloupotreba a najmanje vozaca pravih invalida....
Novi Sad je postao grad u kome niko za nista nije nadlezan..Saobracajna policija umesto da regulise saobracaj gde je guzva oni se sakrivaju na nekim nevaznim mestima i naplacaju kazne .Pauk kruzi i odnosi kola koja nikome ne smetaju ali zato ne moze da stigne da nosi kola koja svima smetaju.Komunalna policija niko ne zna zasto postoji niti resavaju buku,niti neprijatne mirise iz lokala niti radno vreme sta oni rade to niko ne zna..Redovna policija ne radi ama bas nista i nista nije u njihovoj nadleznosti osim sto neki nabildovani klinci u interventnoj zaustavljaju svakog ko im se ne svidja i to jos predstavljaju kao borbu protiv kriminala.Ima jos puuno primera ali za sada je i ovo dovoljno
Ja kad god vidim parkiran auto na mestu za invalide a da na autu nema one plave kartice, odmah zovem pauka. U većini slučajeva ih i sačekam a kada stignu odmah ih priđem, predstavim se i kažem da sam ih ja zvao kao i da ću sačekati i posmatrati sve dok ne odnesu vozilo. Nekad odnesu auto bez ikakvih problema a nekad se vidi po njima koliko su besni što tu stojim jer znaju čija su kola. Jednom su telefonom zvali lika da dođe i da ih pomeri, ali im se lik nije javio. Siktali su od besa dok su ga kačili da ga podignu jer sam im sve vreme disao za vratom. Jednom su me kao u šali pitali šta će se desiti ako na primer ne odnesu vozilo. Odgovorio sam im da se sve snima i da će u tom slučaju snimak biti objavljen na TV-u. Kada mi je jedan od njihnrekao "ali, ti ne snimaš, nemaš telefon u rukama" samo sam mu odgovorio da taj ko snima nije u njegovom vidokrugu. Lik je automatski počeo da se okreće oko sebe, onda me je začuđeno pogledao a ja sam mu samo namignuo.
A kada mi neko stane na kolski ulaz u dvorište zgrade više ne zovem pauka. Samo mu izduvam dve gume, ne bušim, samo izduvam. Ako bih mu izduvao samo jednu mogao bi da je zameni rezervom a ovako sa dve izduvane gume ostaje mu da se pati, da zove nekog da mu donese pumpu.
Meni nije jasna ova rasprava u komentarima. Članak se odnosi na bahato parkiranje, a ne na nedostatak parkinga. Bahato parkiranje je u Novom Sadu prisutno i tamo gde ima parkinga jer neke vozače mrzi da se prošetaju pedeset metara do parking mesta. Kada bi se uvela naplata parkinga u celom gradu i kada bi se kažnjavalo parkiranje na neoznačenim mestima za to, situacija bi se promenila.
I opet ponavljam, najveći problem parkiranja je SPS, koji se prema "parking servisu" odnosi kao da je njihova firma i umesto da novac koriste za ulaganja u infrastrukturu, parkirališta...oni ga kradu za lične i stranačke interese.
Problem sa parkarinjem nece biti resen kaznama, vec povecanjem parking meta, povecanjem biciklistickih staza, poboljsanjem javnog prevoza. Sve tri stavke su kriticno lose i rezultat imaju ovakve, ali i mnogo gore slike.
Kad sam bio klinac, takvog ponasanja u saobracaju i bezobraznog parkiranja je bilo neuporedivo manje, ali kada bi se tako nesto i desilo, svaki kavrt je imao lokalne mangupe koji bi veoma brzo reagovali i nagrdili auto. Bilo je svega...grebanje fabre, prosipanje druge farbe ili auto lak, krompir u auspuh, razbijena jaja po krovu (narocito leti), cupanje tablica i/ili brisaca i/ili retrovizora i/ili antene...
Ne kazem da je to u redu i ti omladinci su bili delikventi u ono vreme, ali ovi sto zauzmu mesto za invlaide ili parkiraju na neciju kapiju su ista bolji?
Članak o ovoj temi, a zamagljen broj tablice. A čemu onda i priča oko toga, kad se ne sme prikazati očigledno. Hoće se sve svesti na ličnu hrabrost pojedinca koji će rešavati problem. Ne skrivati tablice, nego baš suprotno, što više javno pokazivati.
Branka Bajića, Danila Kiša, Dr. Ribara, oko limanske ambulante i sl . Imamo gomilu mesta gde ne možeš naći slobodno parking mesto a bahatih vozača gomila. Dobitna kombinacija za haos.
Licno smo svedoci supruga i ja da je pauk dosao do automobila u Njegosevoj ulici u NS jer je jedan auto koji nema nalepnicu za invalide stao na mesto za invalide. Kulturno su se rukovali radnik koji je dosao po auto da nosi i vlasnik tog auta koji nema nalepnicu, pauk je zatim otisao i nikome nista. To se 2 puta dogodilo tamo u toj ulici. Tako da...kume, brate, prijatelju, a mozda je neko bio i pocascen, tvoj auto ne diram. Ja imam nalepnicu za invalide i sve mi je teze da pronadjem mesto u Novom Sadu na mesto obelezeno za nas invalide jer je previse bahatih ljudi.
Kriminalna pardon komunalni cajci po zakonu brinu o uklanjanju nepropisno parkiranih vozila.
Medjutim oni ne rade ovaj deo posla. Oni znaju da otimaju na pijacama šta im treba za zimnicu, da rostiljaju na bulevaru u doba pandemije kog policijskog časa, i da jedu po restorana džaba. Ali zato ih bas briga za nepropisno parkirana vozila. Kad ih nazoveš dobiješ odgovor: mi smo nemocni.
Većina komunalnih caja a je zaposlena po partijskoj liniji kao zasluzni kadrovi Vuciceve Srpske Nazadne Sranke, zasluzni su zato što su lepili plakate pred izbore.
Jednostavno je! Komunalna policija i saobraćajna policija kada počnu da rade svoj posao i kada kazne budu višestruko uvećane neće biti nepropisnog parkiranja!
Prošlog meseca, zovem pauka jer je komšija parkirao na mesto za invalide u ulici. Meni ne treba, ali imamo komšije kojima treba.
U roku od 5 min je neko iz Parking servisa javio vlasniku da pomeri vozilo, vidim trči da preparkira.
Sledeći dan isto.
Zemare, vezare i primitivci su svuda. Ali nema predaje, što se mene tiče. Nikad me neće mrzeti da ih nateram da trče i pomeraju vozilo niti da Parking servisu koji plaćamo - sedim na kičmi.
Pa ko pretekne.
Kakvo lupetanje. Građani treba da rešavaju problem grada?! Šta će nam onda lokalna vlast? Ko je dozvolio da se grade zgrade bez parkinga? Nesposobni političari su nas doveli gde jesmo. A ovakvi mozgovi kao ti su doveli takve političare. Naša zgrada ima parking ali je to istina za jako mali broj zgrada.
Javna je tajna da su radnici koji rade na odnošenju vozila(Parking Servisa) pretplaćeni kod vlasnika restorana i "poznatijih" kafića.Još jedna plata ili topli obroci nisu na odmet.
Danas komunalna radi...slika na Keju parkirana vozila preko puta Idee?
Gde su oni da rade nocu?
I gde su oni uopste?
Kad i gde rade?
Uvek ih nema kad treba?
Ne znam nikoga da je kukao zbog izgradnje garaže osim vlasti. Jer im je skupo a i zemljišta su već obećali svojim pajtosima. Gradonačelnik je u funkciji glavnog lopova ili krimosa a ne građana.
Nazalost podzemne garaze su jako skupe, a mnogi delovi grada nisu planski gradjeni. Sitoacija se malo popravila sa novim investitorima, ali rezultati prethodnih godina su nazalost danas uveliko vidljivi. Sitoacija naravno nije bezizlazna, promocija gradskog saobracaja, trotoari i biciklisticke staze su resenje. Najveci pomak bi bile trake samo za autobuse, posto su na bulevarima iovako neke trake samo da bi ljudi upalili sva cetiri, pa i nisu vozne. Potrebna je volja svih nas i strpljenje i kultura koja je krasila Vojvodinu odvajkad i ne treba se demoralisati nego napred sugradjani mozemo mi to.
Da se u ovoh zemlji bilo sta promeni, da ima za cas bi se uveo red. Da li su nemci ili englezi veca stoka nego mi, naprotiv samo ne smeju da rade sta hoce…
A šta je sa otimanjem javnog prostora , slobodnih parkin prostora koji nije ispred garaža , a zaposedne ga stanar iz zgade sa sve žutom trakom obeležen i stubom Parkin servisa da ga koristi odredjeni vlasnik vozila sa sve brojem tablica....i obaveštenjem da ukoliko se neko drugi parkira ima da mu Pauk odnese automobil,,,Mafija mafiiiija....tome nema kraja .
U Ulici Ignjata Pavlasa kisored Pozorišta mladih na parkingu rezervisan za autobuse privatni parking desetina povlašćeni automobila, uz podršku obezbedjenja. Niko ne reaguje godinama.
Isto i stotinak metara napred ispred bivšeg radija. Opet nikoga briga a nervoza i svadje svakodnevne. Policija iza ćoška ne gleda, komunalni policajci okrću glavu a Parking servis nije nadležan. A svi plaćeni da se bave ovim poslom.
Tacno znaju da pauka nema praznikom, pa stanu ispred garaze, e kad bi kazna bila 50.000 da vidis kako bi brzo naucili propise ovako nama ostaje nerviranje a njima nista
Bahati i niko im ne moze nista! Parkiraju ispred pasaza nocu . Zarobe po 15 automobila u dvoristu. A ŠOK je da im policija nista ne moze a pauk ne radi nocu. Odgovor je CEKAJTE JUTRO KAD PAUK POCNE DA RADI
Netreba da se napise koji modeli auta tako parkiraju. 99% Audi, Bmw, MB, Alfa.
Znaci kad nazovem Policiju, Pauka dodju u restoran i kaze ovaj iz Parking servisa: " jel to tvoj Audi?" Ovaj se zadere da da moj. Ok onda ciao. I ode niti ga je kaznio niti dignuo. E sve dok ovi iz Parking servisa tako rade bice bahatih. Onda pre nego se skrene kod suda svi parkiraju na trotoaru i kazu tu mi pauk nesme uzeti auto??? Ma di to ima? Ukinite te izgovore i kupite sve te bahato parkirane aute.
I treba da se bune, najbolje da ceo grad budu zgrade i garaze a drvo da postoji samo na muralima. Krivi su korumpirani urbanisti sto su dozvolili da ovako unakazi grad. Backa ravna dokle ti pogled pruza ali ne, mora da se nabije 30 spratova na plac od 500 kvadrata u sred grada, a parking mesta za troje.
Ispred Lidl-a se redovno parkiraju ljudi na mesta predvidjena za invalide. Video sam i sluzbeno vozilo eparhije Bačke da je parkirano na mestu za invalide. Trebalo bi da postoji viber broj na koji mogu da se posalju fotografije nepropisno parkiranih vozila i na osnovu registarskih oznaka da se salju kazne tim ljudima.
ljudi se bune zato što ti koji hoće da reše problem parking garažama (uz uništenje zelenila i druge “nus-pojave”) su lično kreatori problema sa parkiranjem tj. nedostatkom parkinga. oni su investitorima dozvolili stvari koje su u sukobu sa zdravim razumom a verovatno i sa svime što su učili/studirali na arh. fakultetu. dozvoljavaju investitorima zgradurine umesto svake kuće a ne obavezuju ih da obezbede dovoljno parking mesta za buduće korisnike tih objekata il delova grada.
Naplata parkinga svuda samo za ljude koji zive prijavljeni duze od pet godina na istoj adresi mesecna karta ostali da plate punu cenu .Odnosenje prepustiti privatnim firmama uz video nadzor i postovanje zakonskih procedura .
Ns je projektovan za oko 80000 vozila ! Trenutno ima preko 130000 i plus dnevni priliv. Samo jedan procenat da pravi prekrsaj vec je dovoljno da se stvori haos !
Privatni kompanija koja ce se baviti odnosenjem kola sa video zapisom prekrsaja za mesec dana bi se grad doveo u red .Izgovori tipa da nema dovoljno parkinga su idiotski kad niko nije zeleo da kupi stan sa parking mestom i garazom onda bi se i gradili isti ovako svi bi da prodju jeftino i posle imaju problem .naravno zabraniti otvaranje firmi u stanovima .
Kad se zaposle preko naprednjaka, puno je da ih cimaju još da rade vikendom ili noću.
Izuzetaka naravno ima kada treba odneti po 50 automobila za veče kao na Limanu ili za Exit kada čerupamo vozače iz drugih gradova.
Dugo sam ovde i odgovorno tvrdim da situacija sa parkiranjem nikada gora nije bila. I ne nije u pitanju samo porast broja automobila. Više apsolutno ne postoji bojazan da ćeš dobiti kaznu, ili da će ti pauk podići auto. I onda ko se i razmišljao pre, sada staje gde god hoće.
U svom gradovima je isto. U Staroj Pazovi je prava umetnost proći trotoarima pogotovo ako gurate kolica sa bebom. Pauk ne postoji. Niko ne reaguje. Užas.
Gledam sliku i ne mogu da verujem: "audi" parkiran na mestu za invalide?!? Pa vozaci "audija" su poznati po postovanju propisa, po primerenoj voznji, po humanosti, po empatiji, po brizi za pesake i invalide...
Ko parkira na mesto koje je predviđeno za invalida, i stane na "samo 5 minuta", treba da snosi pravne i ekonomske posledice. Oduzimanje dozvole na 3 meseca i naplata kao da ga je "pauk" skinuo sa zelene površine.
Ako se likovima ne dopada predlog, neka se menjamo!!!
Ja ću MOJU PLAVU INVALIDSKU KARTICU NA AUTU ZAMENITI I vi ćete je preuzeti zajedno sa invalidnošću.
Da Bog da se ovo ostvari. Neobrazovani i nehumani ljudi.
JP, "Parkinkg servis", svaka čast na trudu. Uvek su na usluzi invalidima.
Hvala i nastavite da "edukujete" ovakve.
Na stranu što nije bilo ni reči o izgradnji garaža na Grbavici, niti je grad bilo gde ponudio da žrtvuje ekonomski isplativu parcelu da ih podigne, nego ovde imamo klasičan primitivni, seljoberski pristup: "sagradite mi garažu ili ću da se parkiram na mesta za hendikepirane".
A dokle više sa bahatim građenjem zgrada na mestu kuća, sa nekoliko parking mesta i nijednim invalidom u zgradi, već neko preko veze sebi tako obezbedi parking?
30-40 stanova i 5 parkinga, da vidiš kako se lepo zarađuje a sve sa dozvolom. Pa ko je to odobrio gospodo?
samo da ilustrujem tvrdnju da je srbija u pitanju:
imate primer kada na pored nekoliko praznih parking mesta neko stane bas na mesto za invalide.
a o ponasanju smrdije u ul branka bajica da ne komentarisemo. u njoj ce najadekvatnija kazna biti-zabraniti za saobracaj i pretvoriti u pesacku zonu pa neka se starlete i olos malo prosetaju
Upravu ste! Stalno se jedan deo gradjana nesto buni,kao zabranjuje,itd! NS nije vise,grad iz 70,80,90..sada je sa okolinom skoro,milion ljudi i normalno da treba dase,gradi!Kaznjavanjem se nista nejce,postoci vec obezbediti garaze,svuda gde je to moguce!
Kultura, kucno vaspitanje I postovanje drugoga su fundamentalne osobine vecine stanovnika ove mocne drzave.
Jako sam srecan zbog toga I veoma sam radostan sto ovde zivim.
Audi je prešao levom stranom na mesto za parkiranje za osobe sa invaliditetom. U Beogradu i za manji prelazak preko linije nose auto. Kod njih pauk radi non stop, i policija ide sa njima. U NS na pitanje zašto do 21,00 radi pauk, kažu da do tad radi policija. Znači, PROBLEM JE U POLICIJI.
nova moda dokazivanja srbije je parkiranje na neciju kapiju i na raskrsnicu.
ranije je bio bezobrazluk pojedinaca danas je dokazivanje koliko je neko srbin u skupim kolima.
ponovo su poceli i da iz srednje trake skrecu ulevo.
videcete da ce im grad ponovo na raskrsnicama obeleziti tu mogucnost kao sto su obelezili kruzne tokove, ukinuli jednosmerne ulice i zute trake
kad treba da se izgrade graže na sprat - "zagađenje, buka, gde će kerovi da kake i sl". To je ona bizarnost - ima puno problema a ljudi se bune kad neko hoće da ih reši--.... Što bi rekao Đinđić - možda je problem u vama....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađanin se pita: Dokle više sa bahatim parkiranjem
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.05.2022.
•11:35 > 16:30
Komentari 123
Slovački kulen
Čovek kroz par svojih naloga gleda da popljuje sve sto ima veze sa Srbijom. Ok.. a uhlebio se verovatno u firmu gde (ne)radi ništa od 7-14. Budući da ti se san o Vojvodini kao samostalnoj državi nikada neće ostvariti, moj savet ti je da lepo odeš u neku zemlju u okolini gde ćeš moći da se osecas kao građanin dostojan poštovanja koje ovde ne dobijaš.
Nudim se da ti kupim kartu u jednom pravcu. Živ bio…
Petar
Ivan
Bahatost je u čoveku i posledica je vaspitanja, nekulture, neempatije, gluposti, iskompleksiranosti itd...
Takva bahata budala ima nakaradan obrazac ponašanja i ponašao bi se tako o kojoj god temi da je reč.
Tema je bahatost i nema tu opravdanja.
A da bezmozgaši planiraju gradnju i parking mesta, to je istina.
Pozdrav Majo.
Maja
002211
Mrđo
Pero
Nemojte mi samo o nedostatku parking mesta. To nije opravdanje za nepropisno parkiranje. To je logika "nemam novaca pa ću nekom ukrasti".
Ivan
Tema je bahato parkiranje. To odobravate jer nema dovoljno parking mesta?
Dok savesni građani fotografiše i šalju sliku i priču u medije, gradonačelniku, JP Parking servisu, Komunalnoj policiji, MUP u, vi promašujete temu I okrećete glavu. Obično piskaranje u komentarima je velika 0 za grad.
Parkirajte onda na nedozvoljenim mestima i ništa nemojte preduzeti, samo ćaskajte u komentarima ili telefon u ruke i fotografišite ili se obratite zbog problema, nedostatka parking mesta, nadležnim organima i službama. Ja to radim redovno. Posle urgencije, nekad uporne, krpe se rupe na putu, popravljaju semafori, popravlja ulična rasveta, kosi trava, seku suva stabla i grane...
UČINITE BAR NEŠTO OD NAVEDENOG POBOGU I NE KUKAJTE U KOMENTARIMA.
Kad mogu ja možete i vi, mogu svi. Grad bi nam bio lepši a ne prljava, puna rupa i mračna "Evropska prestonica kulture".
Nije teško. Ako svi ćute biće nam ovako - nikako!!!
dijasporac
dijasporac
Na fotografiji se vidi da ovo parking mesto za invalide nije obelezeno po propisu, nema saobracajnog znaka (zabrana parkiranja sa dopunskom tablom koja izuzima sve invalide ili odredjenog invalida) tako da je ovo obelezvanje verovatno privatna inicijativa no to ne oslobadja bar moralne krivice vozaca parkiranog audija - gde ce ti dusa ako se parkiras na takvo mesto, napravi krug oko bloka i nadji drugo mesto.
Mikica
Najtuplja nacija
Šta mislite, za koga takav mentalni sklop glasa? ;-)
Vlada
Primer #1: na poezu kod Kineske četvrti je nedavno izgrađeno dodatnih stotinak parking mesta, od kojih je barem trećina redovno prazna. Uprkos tome, organizatori skoro svakog događaja u Limanskom parku se parkiraju u njemu, često na travi. Na ovo ne samo da se žmuri, već se parking servis otvoreno oglušava o pozive građana kad se to desi.
Primer #2: juče je po nečijem pozivu pauk došao zbog dva džipa koja su stajala na pristupnom putu između Promenade i Spensa. Radnik parking servisa se odmah upustio u ćaskanje s vlasnikom jednog od njih, dok je drugog pokorno sačekao da se vrati. Epilog je bio da je pauk otišao, a jedan od džipova je i dalje ostao tu parkiran, “preko veze”.
Maja
Darko
Moje pravo na parkiranje vracam i dodeljujem stan i kola onom ko mom detetu vrati zdravlje.
Predlog
Novosadjanin
Ivan
Majo, ne priča se ovde o nedostatku parking mesta već o parkiranju na mestu za invalide.
Koliko vas je promašili temu!!!
Po tebi, nema dovoljno parking mesta (što je fakat a ne tema teksta) pa eto, parkirajte se ljudi i na parkinzima za invalide.
Maja
432
Invalid
Милан
Dezika
najgore je biti druk
QQjado
Sve ti je to brate naša bahatost i nekultura, nevaspotanje i nepoštovanje.
Živela bahata, nekulturna, nevaspitana i pusta Srbija.
Napred pustahije, zakon vas brani
Куп је битан
@Pekar
U ulici imam jedan takav slucaj, rec je o zaista bolesnom detetu, kako ga roditelji izvode iz automobila (vrlo skromnog) koliko je potrebno podrske, truda, prostora dok se izmesti iz vozila, dakle ne govorimo samo o "zutoj liniji" vec i o srafiranom mestu sa strane. Tako da na osnovu onog sto sam video, zaista mi ne smeta da li se u tom trenutku u automobilu nasla cela porodica, jedan od roditelja sa detetom ili je mozda i decak vozio licno (daj Boze da ikad bude u mogucnosti ali po svemu sudeci, samostalno moze samo da trepce i da pije vodu). Njima je mesto potrebnije nego bilo kome od ovde prozvanih
Saša
Naravno da treba član porodice da koristi karticu za potrebe onoga kome je kartica data, ali druže ako si zdrav šta ti je teško prošetali.
Rade
Svi imate telefon, snimite svako nepoštovanje propisa u našem gradu i pošaljite medijima i nadležnima za sprovođenje propisa.
Nije teško.
Budite NOVOSAĐANI!!!
Konan
Nikad ali nikad ne stajem i necu da stajem na mesta koja nisu za invalide jer to nema smisla ali sam nekad prisiljen jer je neko stao na mesto za invalide ko nije invalid. Odem u stan, posle taj oslobodi mesto za invalide ali me onda komsije gledaju zasto moj auto stoji na mesto koji nije za invalide i vidim da negoduju. Oni ni ne znaju koji sam ja problem imao. Kada sam prinudjen da tako stanem, kod moje zgrade, moja zena svaki cas silazi i provereva da li mi je slobodno mesto jer nemam mir sto stanem tamo gde ne trebam, iako imam to pravo ali ne volim tako.
Sve sto nam treba kao nasem narodu je samo malo vise kulture, razumevanja i tolerancije, to moze da se zove i ljubav. Kada bi se to popravilo, mnogo sta bi i bilo bolje.
Pekar
04.05.2022 • 06:41
Citat:
"Новосађанин
03.05.2022 • 16:04
Докле ће појединци злоупотребљавати паркинг-места за инвалиде због инвалидитета који има члан њихове породице, а не они лично?"
Brate da li si ozbiljan??? Mozes li da zamislis dete u invalidskim kolicima, kvadriplegicara, para....
---------------------
Da, ozbiljan je. Napadaš "brata", a nemaš pojma o čemu pričaš.
Ljudi, koji imaju invalida u porodici, parkiraju na mesta za invalide i kad invalida nema sa njima. To je zabranjeno zakonom, a tada blokiraju to mesto za nekoga kome je, zaista, potrebno.
To, što imaju invalida u porodici, nije opravdanje za bahatost.
Pišta
Ali ono što jeste problem, ON ŽELI INFORMAIJU O REGISTRACIJI VOZILA I TIPU, SIGURAN SAM DA VIDI DA LI JE NA LISTI PODOBNIH, PA DA MI KAŽE KAKO JE "PAUK" NA PUTU KA VAMA, A KRENUO NIJE, JER NE SME DIRATI "NEDODIRLJIVOG". ON JE NJIHOV,
Nije bitno da li je policija, neki gari iz kafane, politički mentor, investitor koji je platio kampanju pa sada njegova firma betonira svake 2 godine ono što je već betonirano, kako bi se režim zahvalio za donaciju.
TO JE ISTINA.
marrkos
Ns
Mika
04.05.2022 • 01:32
Parking
Kad parkiraju na mesto invalida,stvarno najstroze kazniti...
Ali kad neko parkira,malo nepravilno(a realno nikom nesmeta) a onaj dokoni gore sa prozora odmah trci da prijavi... ma daj,glava od takvih zaboli. Na vrata bih mu dosao.
Kada se zapitate zasto nam je lose u zemlji, samo procitajte ovaj komentar. Olicenje naseg razmisljanja. Kao vezbu samo zamenite parkirati sa krasti. Nije u redu puno krasti ali ako se malo krade i nikom ne smeta onda je okej...
@Новосађанин
"Новосађанин
03.05.2022 • 16:04
Докле ће појединци злоупотребљавати паркинг-места за инвалиде због инвалидитета који има члан њихове породице, а не они лично?"
Brate da li si ozbiljan??? Mozes li da zamislis dete u invalidskim kolicima, kvadriplegicara, paraplegicara, SMA, bilo sta drugo, zbog cega roditelj mora da pripremi kolica ili drugo pomagalo, pripremi dete, odveze ga... ili ocekujes da takvo dete, prvo polozi za B-kategoriju, kupi auto pa onda parkira "gde hoce"? Mozda je neko vec imao i automobil i urednu vozacku dozvolu pa sticajem okolnosti, saobracajne nesrece, bolesti stekao odredjeni stepen invalidnosti (bolest/operacija oka, povreda kicme...) pa na svoje ime ima pravo da za svoj automobil izvadi invalidsku parking kartu a auto mozda vozi i clan porodice?
Ne znam, ako si ti "novosadjanin" izem ti ja tvoj "novi sad" mada, nije ni bitno ni ko si ni sta si ni odakle si, mentalni kapacitet da razumes nesto i nekoga ti je porazavajuci, oslikao si ovu pravoslavnu dzamahiriju kao Uros Predic i hvala ti na tome. Dok je tebe i takvih nemamo mi cemu da se nadamo
Pavle
Nik
Ali kad neko parkira,malo nepravilno(a realno nikom nesmeta) a onaj dokoni gore sa prozora odmah trci da prijavi... ma daj,glava od takvih zaboli. Na vrata bih mu dosao.
Paucar
Pauk ne nosi jer se pokusaj dizanja ne naplacuje, a paucar je duzan da vrati auto...
Pauk je spor u radu( od poziva ako nije u procesu rada , dok dodje ,dok natovari ,dok policija odobri, dok odnese...racunak) jer ima u smeni 4 pauka a grad 130.000 registrovanih vozila
Dok pauk odnese jedan auto , komunalni i saobracajni policajac mogu ispisati 100 prekrsajnih kazni...al nece
NS
Konkretan predlog
Aleksa
Pa odnose u "akcijama" vozila koja nikom ne smetaju, na limanu, parkirana ispred svojih zgrada, na "neobeleženim" mestima, a na Futoškoj ulici žmure, dok se i poslednja travka uništava, jer realno nema mesta a ima novih stanara i gužve kod higijenskog zavoda zbog korone.
Miki
ciga
Živković
Slobo
Raspad sistema
Bečej
Gradjanin Tosa
B
Yiko
Radnik
Z13
MRzzzzzziom centar
Gas
Nad
Cilj je jasan, uništiti i poslednji atom Novog Sada preostao iz prošlih vremena!
dino badjo
Ali, bilo bi bas korisno izduvati sve cetiri gume takvom vozacu.
Kolski
Komunalni haos
Zamena teza
Neko normalan
Hm
Cccc
Новосађанин
Dule
Marko
Pa eto, bolje što nema dva kod kuće, verovatno bi parkirao oba.
bananarama
A kada mi neko stane na kolski ulaz u dvorište zgrade više ne zovem pauka. Samo mu izduvam dve gume, ne bušim, samo izduvam. Ako bih mu izduvao samo jednu mogao bi da je zameni rezervom a ovako sa dve izduvane gume ostaje mu da se pati, da zove nekog da mu donese pumpu.
stara mimi
MrkšA
Osoba M
Biba
Ne kazem da je to u redu i ti omladinci su bili delikventi u ono vreme, ali ovi sto zauzmu mesto za invlaide ili parkiraju na neciju kapiju su ista bolji?
Vlada
A odakle tebe onda voda nanese sa tvojom biciklofobijom?
realno
Betmen
Mirko Korica
/
parkirali bi takvi i bicikli na mesto za invalide
Konan
/
bas tako rece i ostaje pri svome.
situaciju su pogorsali takvi kao ti
Slobodan gradjanin
Medjutim oni ne rade ovaj deo posla. Oni znaju da otimaju na pijacama šta im treba za zimnicu, da rostiljaju na bulevaru u doba pandemije kog policijskog časa, i da jedu po restorana džaba. Ali zato ih bas briga za nepropisno parkirana vozila. Kad ih nazoveš dobiješ odgovor: mi smo nemocni.
Većina komunalnih caja a je zaposlena po partijskoj liniji kao zasluzni kadrovi Vuciceve Srpske Nazadne Sranke, zasluzni su zato što su lepili plakate pred izbore.
V
Vladan
Marko
Realno
U roku od 5 min je neko iz Parking servisa javio vlasniku da pomeri vozilo, vidim trči da preparkira.
Sledeći dan isto.
Zemare, vezare i primitivci su svuda. Ali nema predaje, što se mene tiče. Nikad me neće mrzeti da ih nateram da trče i pomeraju vozilo niti da Parking servisu koji plaćamo - sedim na kičmi.
Pa ko pretekne.
Mile
Ja sam gladan, a ti?
NS
Caci
Gde su oni da rade nocu?
I gde su oni uopste?
Kad i gde rade?
Uvek ih nema kad treba?
Mile
Jovan
Mile
Nema volje
ljubica
Kole
Isto i stotinak metara napred ispred bivšeg radija. Opet nikoga briga a nervoza i svadje svakodnevne. Policija iza ćoška ne gleda, komunalni policajci okrću glavu a Parking servis nije nadležan. A svi plaćeni da se bave ovim poslom.
Pauk
NS
Dragan Popovic
Znaci kad nazovem Policiju, Pauka dodju u restoran i kaze ovaj iz Parking servisa: " jel to tvoj Audi?" Ovaj se zadere da da moj. Ok onda ciao. I ode niti ga je kaznio niti dignuo. E sve dok ovi iz Parking servisa tako rade bice bahatih. Onda pre nego se skrene kod suda svi parkiraju na trotoaru i kazu tu mi pauk nesme uzeti auto??? Ma di to ima? Ukinite te izgovore i kupite sve te bahato parkirane aute.
Popara
drmr
Gvozden
Sabahudin
Problem je u ljudima koji ćute i žive u strahu
Mihajlo
prijava
YYY
@hm...
Neko
Dejan
Rade
Marko
Izuzetaka naravno ima kada treba odneti po 50 automobila za veče kao na Limanu ili za Exit kada čerupamo vozače iz drugih gradova.
Dugo sam ovde i odgovorno tvrdim da situacija sa parkiranjem nikada gora nije bila. I ne nije u pitanju samo porast broja automobila. Više apsolutno ne postoji bojazan da ćeš dobiti kaznu, ili da će ti pauk podići auto. I onda ko se i razmišljao pre, sada staje gde god hoće.
Jasna
Pikac
Zombi
Ako se likovima ne dopada predlog, neka se menjamo!!!
Ja ću MOJU PLAVU INVALIDSKU KARTICU NA AUTU ZAMENITI I vi ćete je preuzeti zajedno sa invalidnošću.
Da Bog da se ovo ostvari. Neobrazovani i nehumani ljudi.
JP, "Parkinkg servis", svaka čast na trudu. Uvek su na usluzi invalidima.
Hvala i nastavite da "edukujete" ovakve.
Trt
Na stranu što nije bilo ni reči o izgradnji garaža na Grbavici, niti je grad bilo gde ponudio da žrtvuje ekonomski isplativu parcelu da ih podigne, nego ovde imamo klasičan primitivni, seljoberski pristup: "sagradite mi garažu ili ću da se parkiram na mesta za hendikepirane".
Boki
30-40 stanova i 5 parkinga, da vidiš kako se lepo zarađuje a sve sa dozvolom. Pa ko je to odobrio gospodo?
Limuzina jeeee
/
imate primer kada na pored nekoliko praznih parking mesta neko stane bas na mesto za invalide.
a o ponasanju smrdije u ul branka bajica da ne komentarisemo. u njoj ce najadekvatnija kazna biti-zabraniti za saobracaj i pretvoriti u pesacku zonu pa neka se starlete i olos malo prosetaju
Vozac
L
RVosha
Jako sam srecan zbog toga I veoma sam radostan sto ovde zivim.
Bb-ns
/
ranije je bio bezobrazluk pojedinaca danas je dokazivanje koliko je neko srbin u skupim kolima.
ponovo su poceli i da iz srednje trake skrecu ulevo.
videcete da ce im grad ponovo na raskrsnicama obeleziti tu mogucnost kao sto su obelezili kruzne tokove, ukinuli jednosmerne ulice i zute trake
Slucaj
hemodroid
hm....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H